Våg ett och två av julölen

Det blev systemet under lunchen (mat + bolaget på 36 minuter, inte illa) och ännu en gång efter jobbet, bland annat tack vare att många av ölen inte levererats till Hansacompagniet (vilket även kommenterats på matikvadrat). Men även för att jag inte kan bära hur mycket som helst 🙂

Fick tyvärr inte tag på allt jag ville ha. Kvar finns:

Meantime Winter Time Winter Warmer
Shepherd Neame Christmas Ale, 2008+
Hook Norton Twelve Days
Nils Oscar Julöl, 2008-2009

Nä, det får bli ytterligare ett besök imorgon!

Julöl

Julöl

Published in: on november 19, 2008 at 4:50 e m  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://stouter.wordpress.com/2008/11/19/vag-ett-och-tva-av-julolen/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 kommentarerLämna en kommentar

  1. Oj! Du fick ändå tag i en hel del. Fanns gammelbrygden I Lund? Den skulle eventuellt komma in till helgen på Hansa fick vi höra. Urtrist att det var så kalt på hyllorna, usch för systemet.

  2. Gammelbrygden, Nögne Ö, Nice Chouffe, Token, Rudolf, St Peters, Samuel Adams Winter, och några till var jag tvungen att köpa i Lund istället för Hansa 🙂

  3. Vacker bild!

  4. […] kan jag inte förstå…… nybörjarfel?? Ser fram emot att läsa vad min käre vän Stouter har att skriva om denna, ser att den står längst fram på hans massiva […]


Lämna en kommentar